Back To The Future Strona Główna Back To The Future


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Moja przygoda z elektroniką i BTTF.
Autor Wiadomość
Przemek 


Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-28, 13:41   Moja przygoda z elektroniką i BTTF.

Witam serdecznie mam na imię Przemek jestem z Łodzi. Jestem Elektronikiem i Elektrykiem moje zawody wybrałem własnie dzięki trylogii BTTF. Wszystko zaczeło się w podstawówce kiedy zobaczyłem te filmy. Wtedy byłem zafascynowany osobą doktora i chciałem zostać taki jak on. Bardzo mi się spodobał też fantastyczny samochód DeLorean. Na tej podstawie wybrałem swoje szkoły dzięki czemu zaczołem na poważnie interesować się budową własnego wehikułu wzorowanego na podstawie tego z BTTF. Marzy mi się posiadanie własnego DeLoreana ewentualnie zbudowanie własnego. Obecnie pracuje nad budową tablicy z wyświetlaczami i kondensatora przepływu. Pozdrawiam wszystkich fanów BTTF.
 
     
Turqi 


Wiek: 26
Dołączyła: 16 Paź 2010
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-28, 16:34   

Cześć, miło cię poznać! Powodzenia na forum - mam nadzieję, że zostaniesz tu jak najdłużej ;) .
 
     
Przemek 


Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-28, 17:14   

Turqi napisał/a:
Cześć, miło cię poznać! Powodzenia na forum - mam nadzieję, że zostaniesz tu jak najdłużej ;) .

Dziękuję, nigdzie nie zamierzam odchodzić. Bardzo podoba mi się te forum.
_________________
Potrzebuje 1GW
 
     
MJG_1 


Wiek: 28
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 190
Skąd: Słoica
Wysłany: 2010-12-28, 20:49   

Witam!
Cóż, sam ponad rok temu zaczynałem swoją przygodę z forum. Wiem jak to jest i życzę Ci jak najdłuższego pobytu na tej stronie (oraz w przyszłości DMC):)!
Pozdrawiam!