Back To The Future Strona Główna Back To The Future


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GTA Back To The Future
Autor Wiadomość
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2007-11-05, 01:59   

• Dużo graficznych powiększeń
• Jarzy się dla zwoi ?
• Pulsowanie żarów dla pociągu skręca się ?
• Różne kolorowe dziury zrobione przez tunel nadprzestrzenny
• Jarzy się dla otworów i kół (i podbrzusze dla pociągu)
• Nowy latający tryb dla Maszyny Czasu
• Model SPM dla KITT
• KITT posiada status światła (wycieczka tryb, tryb gonitwy , wspaniały tryb gonitwy)
• Odnowiona Auto przejażdżka pozwoli KITTowi podążać za Tobą, nawet jeżeli pędzisz
• Nowe kolory dla obwodów czasowych
• 04 Maszyna Czasu dodana
• Obwody lokalizacji dodane dla 04 Czasu Maszyny
• Możliwość błędu Obwodu Czasu, kiedy jest uszkodzony wyśle ciebie do różnych czasów
• Możliwość wysłania ciebie do Entego Rozmiaru jeżeli uszkodzenie jest ciężkie
• Zimne Deloreany na ponownym zaksięgowaniu ?
• "Martwy" BTTF1 Delorean na Ponownym zaksięgowaniu ?
• Nowe kolory eksplozji (Kilka jest takich samych?)
• Status świateł został dodany do przycisku części paliwa (Niskie paliwo, pusta izba, błąd obwodu czasu)
• Ponad 30 samochodów dodanych, 2015 poniektóre potrafią latać
• Więcej rzeczy, które nie przychodzą mi teraz do głowy

Niestety, ale co niektóre słowa są wybitnie z terminologii technicznej lub po prostu nie wiedziałem jak je przetłumaczyć po Polsku przez co musiałem improwizować/wpisałem dosłowne znaczenie/przetłumaczyłem po swojemu zostawiając ten sam sens....
Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-11-08, 02:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-05, 13:57   

Dzięki wielkie :grin: Jak co to Instaluje sie go tak samo ja poprzedniego
_________________
 
 
     
James 
Właściciel DMC-12



Wiek: 48
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 371
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2007-11-05, 22:56   

Dru, Ty tak mówisz normalnie czy tylko czasami?
Jakiegoś strasznego paskudztwa widzę używasz do tłumaczeń, albo jesteś dziwny ;)
_________________
James
DeLorean VIN 6149, 2418, 3633, 5030, 17086
WL 33188
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-06, 15:02   

-Właśnie wczoraj wyszła nowa wersja BTTf 0.2d.
Wprowadzili troche zmian,robi wrażenie.








Pozdrawiam wszystkich. :wink:
 
 
     
shaGGy 


Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: nie tak daleko
Wysłany: 2007-11-06, 18:18   

Dru, tlumaczenie profi :twisted: :mrgreen: :lol: :razz:

Jaki to jest "zimny zaksięgowany Delorean" ? :lol:
Nie obraź sie, ale dawno sie tak nie uśmialem czytając posta na forum... :lol:
Moja angielski szwankować, ale wydaje mi sie ze to jest albo ctrl+c z jakiegos translatora, albo po kolei slowa przepuszcone przez translator, czyli doslowne tlumaczenia... ktore brzmią przezabawnie :lol:
_________________
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-06, 22:59   

Cytat:
-Właśnie wczoraj wyszła nowa wersja BTTf 0.2d.
Wprowadzili troche zmian,robi wrażenie.

No nie wczoraj a przedwczoraj :george:
_________________
 
 
     
James 
Właściciel DMC-12



Wiek: 48
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 371
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2007-11-07, 03:24   

Hmmm... trudno się shaggy nie zgodzić. Tłumaczenie wyszło co najmniej komicznie ;) Właśnie dlatego zapytałem czy Dru tak normalnie mówi :mrgreen:
A faktycznie to jest tak:
Cold Deloreans on reentry
Zimny/zmrożony DeLorean po przeniesieniu się w czasie

Inne co najmniej dziwne tłumaczenia to:
Jarzy się dla zwoi ?
Glows for coils -> poświata wokół cewek

Pulsowanie żarów dla pociągu skręca się ?
Pulsating glows for train coils -> pulsująca poświata wokół cewek pociągu

"Martwy" BTTF1 Delorean na Ponownym zaksięgowaniu ?
"Dead" BTTF1 Delorean on Reentry -> DeLorean BTTF1 gaśnie po przeniesieniu się w czasie (jak na końcu BTTF1)

pusta izba
empty chamber -> pusta komora (to ma większy sens w samochodzie ;) )

Dru, w razie problemów ze słownictwem technicznym czy innymi trudnymi słowami możesz śmiało pisać. Pomogę.

Pozdrówki
_________________
James
DeLorean VIN 6149, 2418, 3633, 5030, 17086
WL 33188
 
     
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2007-11-07, 15:03   

Wiecie co.... utopcie się :P

Zawsze po 24:00 w nocy staję się dziwny, tudzież nienormalny :mrgreen:

Co do samego moda, wydaje się dość interesujący z tego co przeczytałem i obejrzałem na filmikach. Osobiście nie posiadam GTA VC, a specjalnie kupować tej gry dla tego moda nie widzi mi się... :doc:
 
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-11, 11:45   

-Bardzo ładnie został wykonany efekt latania,efekt przejścia w czasie i dzwięk też mi sie spodobał.
Ale czekam aż zrobią Hill valley i coś w stylu misji.
 
 
     
lukas90 


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 224
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2007-11-11, 19:16   

Trochę będzie trzeba poczekać, przecież to dopiero wersja 0.2d :sad:
_________________
Pamiętaj! Zawsze myśl czterowymiarowo.
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-11, 21:01   

Ale juz sie biora za 0.2e
_________________
 
 
     
Czarny 
Moderator



Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 840
Skąd: wiesz że to nie ja?
Wysłany: 2007-11-12, 14:39   

literka na koncu duzo nie zmienia ale zawsze cos, wlasnie sciagnalem i sie bawie 0,2d hih seksownie zrobili te przejscia w czasie :P
_________________
wąż i kura dwa bratanki, wąż pożyczył kurze szklanki
 
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-12, 15:19   

-Ciekawe kiedy zrobią tą własciwą wersje?
Od pierwszych zrobili juz duzy postęp.
Szczególnie w efektach wizualnych i dzwiękowych.
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-12, 15:37   

Cytat:
seksownie zrobili te przejscia w czasie :P

seksownie powiadaz no nie ale efekty audio-wizualne rzeczywiscie sa 1 klasa.
_________________
 
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-13, 15:56   

-Marzy mi się aby w grze była fabuła z wszystkich 3 części,zeby misje wykonywac trzeba byloby chodzić (tak jak to w gta) do garazu doktora.
Dobrze jakby były przerywniki filmowe.
:grin:
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-13, 20:04   

Ja tez bym tak chciał i chyba coś podobnego będzie ale niekoniecznie.
_________________
 
 
     
Czarny 
Moderator



Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 840
Skąd: wiesz że to nie ja?
Wysłany: 2007-11-14, 20:10   

McFly napisał/a:
Cytat:
seksownie zrobili te przejscia w czasie :P

seksownie powiadaz no nie ale efekty audio-wizualne rzeczywiscie sa 1 klasa.

no własnie o efekty wizualne mi chodziło audio zresztą też jaka synchronizacja bravo dla nich troche sie bawilem w modyfikowanie Vice City wiec cos tam wiem bravo dla chłopców :) w Vice City idzie wszystko zmienić wiec czekamy na kolejne modyfikacje :F
_________________
wąż i kura dwa bratanki, wąż pożyczył kurze szklanki
 
 
     
Elly Woods 


Wiek: 34
Dołączyła: 27 Gru 2006
Posty: 319
Skąd: Hill Valley
Wysłany: 2007-11-15, 18:24   

Z tą fabułą byłoby naprawde extra choć na moje powinni to wszystko starać się robić na GTA SA Mniejmy nadzieje ze kiedys tak bedzie a kolejne mody naprawde są coraz lepszejsze :smile: :jennifer:
_________________
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-15, 21:59   

Gdzie coś pisało że nie da się tego zrobić w SA bo kod gry na to nie pozwala czy coś, ale pisało po anglikańsku a ja nie szprecham po ichszemu :) . Poza tym mi bardziej odpowiada to w VC. Nie wiem co żeście się ludzie na to SA uparli ja rozumiem lepsze tereny i grafa ale ja pomimo
tego wole to w VC.
_________________
 
 
     
Del 
Moderator


Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 857
Skąd: Krk
Wysłany: 2007-11-15, 22:15   

Dla mnie VC jest jakieś takie za bardzo różowe... :mrgreen: Ja tam wole SA :razz:
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-15, 22:42   

Samo VC jest gorsze od SA, ale mod pasuje lepiej do VC.
_________________
 
 
     
Czarny 
Moderator



Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 840
Skąd: wiesz że to nie ja?
Wysłany: 2007-11-15, 23:16   

hehe i kłótnia które lepsze wg. mnie też VC lepsze chociaż kolorwe zbytnio lecz jakoś lepiej mi pasuje SA takie dziwne :P
_________________
wąż i kura dwa bratanki, wąż pożyczył kurze szklanki
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-16, 09:25   

Po primo nie żadna kłótnia tylko wymiana poglądów :lol: Po sekundo to jakoś słabo a właściwie to w ogóle nie kumam o co ci biega wolisz SA od VC ale tak naprawdę to wolisz VC. No to co wolisz???, bo ja mówię ogólnie jako grę wolę SA ale do tego moda to VC. A zresztą o co chodzi mod jest do VC i chyba inaczej nie będzie. :grin:
_________________
 
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-16, 14:42   

Ja lubie jedno i drugie,chociarz SA wydaje mi się troche komiksowe.
Ale BTTF bardziej pasuje do VC,w końcu to lata 80te.
 
 
     
Elly Woods 


Wiek: 34
Dołączyła: 27 Gru 2006
Posty: 319
Skąd: Hill Valley
Wysłany: 2007-11-16, 19:29   

Każdy ma innego gusta ja tam jestem fanką SA i cokolwiek by wyszło to najlepiej na GTA SA,VC dzieje sie na wysepkach i to juz mi jakos tak nie pasuje fakt jest za kolorowe jakieś takie różowe(Choć róż ubustwiam)
A tak pozatym W SA jest tyle wolnej przestrzeni że poza trzema miastami które są w grze możnaby było upchac gdzieś Hill Valley hehe__ takie fantazje :roll: :roll: :smile: :jennifer:
_________________
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-17, 00:43   

Cytat:
(...)troche sie bawilem w modyfikowanie Vice City wiec cos tam wiem(...)w Vice City idzie wszystko zmienić(...)

A więc ja bym prosił o jakąś malutką modyfikację a mianowicie.
Aby ten billboard:
http://img61.imageshack.u...illboardfu6.png
Zamienić na ten:
http://lnx.outatime.it/util/frame2.php?cs=360000
Następnie aby cafe robina: (w miare możliwości oczywiście)
http://img62.imageshack.u...=loucafeyd6.png
Zamienić na Lou Cafe:
http://lnx.outatime.it/util/frame.php?cs=215000
Ten sklep(w miare możliwości oczywiście):
http://img86.imageshack.u...e=cafe80hj5.png
Zamienić na cafe 80':
http://lnx.outatime.it/util/frame2.php?cs=71175
Zamiast Car Wash może być(jeśli może być:) :
http://img408.imageshack....e=texacouo8.png
Napis Texaco:
http://lnx.outatime.it/util/frame2.php?cs=68000
I to by było na tyle jeśli to potrafisz zrobić to SUPER a jak nie to trudno :)
_________________
 
 
     
inosak 
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 497
Skąd: Opole
Wysłany: 2007-11-17, 01:40   

GTA 3 to lata 70-te, GTA VC 80-te, a SA 90-te. gdzie więc DMC i BTTF ma pasować jak nie do VC :mrgreen:

poza tym modem też wolę VC, chociaż parę rzeczy mi nie pasuje, to sam klimat gry jest dla mnie wystarczającym powodem, aby nie dotykać SA

co do modu: z najnowszą wersją mam taki problem, że nie mogę zrobić wielu rzeczy i w ogóle coś grafika się psuje (tekstury pojawiają się z dużym opóźnieniem i łatwo wjechać w "nicość"), ale to chyba tylko mój problem, dobrze myśle?
_________________
Pozdrawiam, inosak
 
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-17, 10:24   

U mnie jest to samo.
ostatnio specjalnie psułem Deloreana żeby przeniósł mnie w inną date,i pojawiało sie właśnie coś takiego jakby niebieska fala która zalewa wszystko.

U mnie tekstury tez wczytują się z opóżnieniem.
Najbardziej podoba mi sie Delorean z jedynki,ma problemy z rozruchem po przeniesieniu w czasie. :grin:
 
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-17, 10:52   

Daty Takie jak 6000 7000 9999 czyli w ogóle daleka przyszłość są specjalnie "popsute" czyli że się tak wyrażę gówno widać (że niby wojna już była czy cuś) ale to o czym ty mówisz Inos to problem również i mój po prostu zwykła data np 1889 1956 czy 3005 a pomimo to tekstury się nie wgrywają. Słabego mam kompa widocznie :)
PS: Od kiedy GTA 3 to lata 70'????????????
_________________
 
 
     
mat2236 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-17, 11:02   

W końcu zrobienie prawie(naprawde prawie)wszystkich epok zajmie troche czasu
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group