• Dużo graficznych powiększeń
• Jarzy się dla zwoi ?
• Pulsowanie żarów dla pociągu skręca się ?
• Różne kolorowe dziury zrobione przez tunel nadprzestrzenny
• Jarzy się dla otworów i kół (i podbrzusze dla pociągu)
• Nowy latający tryb dla Maszyny Czasu
• Model SPM dla KITT
• KITT posiada status światła (wycieczka tryb, tryb gonitwy , wspaniały tryb gonitwy)
• Odnowiona Auto przejażdżka pozwoli KITTowi podążać za Tobą, nawet jeżeli pędzisz
• Nowe kolory dla obwodów czasowych
• 04 Maszyna Czasu dodana
• Obwody lokalizacji dodane dla 04 Czasu Maszyny
• Możliwość błędu Obwodu Czasu, kiedy jest uszkodzony wyśle ciebie do różnych czasów
• Możliwość wysłania ciebie do Entego Rozmiaru jeżeli uszkodzenie jest ciężkie
• Zimne Deloreany na ponownym zaksięgowaniu ?
• "Martwy" BTTF1 Delorean na Ponownym zaksięgowaniu ?
• Nowe kolory eksplozji (Kilka jest takich samych?)
• Status świateł został dodany do przycisku części paliwa (Niskie paliwo, pusta izba, błąd obwodu czasu)
• Ponad 30 samochodów dodanych, 2015 poniektóre potrafią latać
• Więcej rzeczy, które nie przychodzą mi teraz do głowy
Niestety, ale co niektóre słowa są wybitnie z terminologii technicznej lub po prostu nie wiedziałem jak je przetłumaczyć po Polsku przez co musiałem improwizować/wpisałem dosłowne znaczenie/przetłumaczyłem po swojemu zostawiając ten sam sens....
Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-11-08, 02:28, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 35 Skąd: nie tak daleko
Wysłany: 2007-11-06, 18:18
Dru, tlumaczenie profi
Jaki to jest "zimny zaksięgowany Delorean" ?
Nie obraź sie, ale dawno sie tak nie uśmialem czytając posta na forum...
Moja angielski szwankować, ale wydaje mi sie ze to jest albo ctrl+c z jakiegos translatora, albo po kolei slowa przepuszcone przez translator, czyli doslowne tlumaczenia... ktore brzmią przezabawnie
Hmmm... trudno się shaggy nie zgodzić. Tłumaczenie wyszło co najmniej komicznie Właśnie dlatego zapytałem czy Dru tak normalnie mówi
A faktycznie to jest tak:
Cold Deloreans on reentry
Zimny/zmrożony DeLorean po przeniesieniu się w czasie
Inne co najmniej dziwne tłumaczenia to:
Jarzy się dla zwoi ?
Glows for coils -> poświata wokół cewek
Pulsowanie żarów dla pociągu skręca się ?
Pulsating glows for train coils -> pulsująca poświata wokół cewek pociągu
"Martwy" BTTF1 Delorean na Ponownym zaksięgowaniu ?
"Dead" BTTF1 Delorean on Reentry -> DeLorean BTTF1 gaśnie po przeniesieniu się w czasie (jak na końcu BTTF1)
pusta izba
empty chamber -> pusta komora (to ma większy sens w samochodzie )
Dru, w razie problemów ze słownictwem technicznym czy innymi trudnymi słowami możesz śmiało pisać. Pomogę.
Zawsze po 24:00 w nocy staję się dziwny, tudzież nienormalny
Co do samego moda, wydaje się dość interesujący z tego co przeczytałem i obejrzałem na filmikach. Osobiście nie posiadam GTA VC, a specjalnie kupować tej gry dla tego moda nie widzi mi się...
Wiek: 30 Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-11, 11:45
-Bardzo ładnie został wykonany efekt latania,efekt przejścia w czasie i dzwięk też mi sie spodobał.
Ale czekam aż zrobią Hill valley i coś w stylu misji.
Wiek: 30 Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-13, 15:56
-Marzy mi się aby w grze była fabuła z wszystkich 3 części,zeby misje wykonywac trzeba byloby chodzić (tak jak to w gta) do garazu doktora.
Dobrze jakby były przerywniki filmowe.
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2004 Posty: 840 Skąd: wiesz że to nie ja?
Wysłany: 2007-11-14, 20:10
McFly napisał/a:
Cytat:
seksownie zrobili te przejscia w czasie
seksownie powiadaz no nie ale efekty audio-wizualne rzeczywiscie sa 1 klasa.
no własnie o efekty wizualne mi chodziło audio zresztą też jaka synchronizacja bravo dla nich troche sie bawilem w modyfikowanie Vice City wiec cos tam wiem bravo dla chłopców w Vice City idzie wszystko zmienić wiec czekamy na kolejne modyfikacje :F
_________________ wąż i kura dwa bratanki, wąż pożyczył kurze szklanki
Wiek: 34 Dołączyła: 27 Gru 2006 Posty: 319 Skąd: Hill Valley
Wysłany: 2007-11-15, 18:24
Z tą fabułą byłoby naprawde extra choć na moje powinni to wszystko starać się robić na GTA SA Mniejmy nadzieje ze kiedys tak bedzie a kolejne mody naprawde są coraz lepszejsze
Wiek: 31 Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 126 Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-15, 21:59
Gdzie coś pisało że nie da się tego zrobić w SA bo kod gry na to nie pozwala czy coś, ale pisało po anglikańsku a ja nie szprecham po ichszemu . Poza tym mi bardziej odpowiada to w VC. Nie wiem co żeście się ludzie na to SA uparli ja rozumiem lepsze tereny i grafa ale ja pomimo
tego wole to w VC.
Wiek: 31 Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 126 Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-16, 09:25
Po primo nie żadna kłótnia tylko wymiana poglądów Po sekundo to jakoś słabo a właściwie to w ogóle nie kumam o co ci biega wolisz SA od VC ale tak naprawdę to wolisz VC. No to co wolisz???, bo ja mówię ogólnie jako grę wolę SA ale do tego moda to VC. A zresztą o co chodzi mod jest do VC i chyba inaczej nie będzie.
Wiek: 34 Dołączyła: 27 Gru 2006 Posty: 319 Skąd: Hill Valley
Wysłany: 2007-11-16, 19:29
Każdy ma innego gusta ja tam jestem fanką SA i cokolwiek by wyszło to najlepiej na GTA SA,VC dzieje sie na wysepkach i to juz mi jakos tak nie pasuje fakt jest za kolorowe jakieś takie różowe(Choć róż ubustwiam)
A tak pozatym W SA jest tyle wolnej przestrzeni że poza trzema miastami które są w grze możnaby było upchac gdzieś Hill Valley hehe__ takie fantazje
GTA 3 to lata 70-te, GTA VC 80-te, a SA 90-te. gdzie więc DMC i BTTF ma pasować jak nie do VC
poza tym modem też wolę VC, chociaż parę rzeczy mi nie pasuje, to sam klimat gry jest dla mnie wystarczającym powodem, aby nie dotykać SA
co do modu: z najnowszą wersją mam taki problem, że nie mogę zrobić wielu rzeczy i w ogóle coś grafika się psuje (tekstury pojawiają się z dużym opóźnieniem i łatwo wjechać w "nicość"), ale to chyba tylko mój problem, dobrze myśle?
Wiek: 30 Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-11-17, 10:24
U mnie jest to samo.
ostatnio specjalnie psułem Deloreana żeby przeniósł mnie w inną date,i pojawiało sie właśnie coś takiego jakby niebieska fala która zalewa wszystko.
U mnie tekstury tez wczytują się z opóżnieniem.
Najbardziej podoba mi sie Delorean z jedynki,ma problemy z rozruchem po przeniesieniu w czasie.
Wiek: 31 Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 126 Skąd: SK
Wysłany: 2007-11-17, 10:52
Daty Takie jak 6000 7000 9999 czyli w ogóle daleka przyszłość są specjalnie "popsute" czyli że się tak wyrażę gówno widać (że niby wojna już była czy cuś) ale to o czym ty mówisz Inos to problem również i mój po prostu zwykła data np 1889 1956 czy 3005 a pomimo to tekstury się nie wgrywają. Słabego mam kompa widocznie
PS: Od kiedy GTA 3 to lata 70'????????????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach