Back To The Future Strona Główna Back To The Future


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
DeLorean ponownie w produkcji!?
Autor Wiadomość
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
  Wysłany: 2007-08-04, 21:54   DeLorean ponownie w produkcji!?

http://www.thedarkhouse.t...rean/Index.html
http://moto.onet.pl/1428526,2217,artykul.html
http://furious.pl/news2007h/delorean.htm
http://www.edmunds.com/in...rticleId=121929
http://www.switched.com/2...ar-coming-back/
http://news.bbc.co.uk/2/h...and/6925533.stm
http://slashdot.org/artic...9/1259202.shtml
http://techlogg.com/content/view/332/32/
http://blogs.cars.com/kic...ean-making.html
http://www.pocket-lint.co...mited-run.phtml
http://www.abcnews.go.com...tory?id=3428958
http://www.i4u.com/article10478.html
http://www.slashgear.com/...tion-306495.php
http://www.thespoof.com/n...adline=s1i22660
http://www.delorean.com/07newsletters/newstalk.mp3

Zdjęcia:



Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-08-14, 16:39, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
bttf.pl 
Administrator



Dołączył: 02 Lut 2004
Posty: 957
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2007-08-04, 22:00   

ciezko powiedziec co z tego wyjdzie :???: jezeli sa czesci i nowe D beda bardzo podobne do starych, to mnie sie pomysl podoba. jednak jak chca zrobic milion poprawek i zrobic nowe auto na bazie D, to nie pisze sie za takim czyms.
_________________
 
     
Del 
Moderator


Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 857
Skąd: Krk
Wysłany: 2007-08-04, 22:30   

Może by wtedy trochę ceny używanych spadły...
 
     
James 
Właściciel DMC-12



Wiek: 48
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 371
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2007-08-04, 23:03   

Sporo rozmowy jest w świecie DeLoreanowym w USA. James Espey (przedstawiciel DMC Houston) trochę zdradza tajemnic, ale nie wiele. Tak czy inaczej zamieszanie niezłe jest, nawet w wiadomościach internetowych i telewizyjnych pojawiły się niedawno wzmianki na ten temat.
Wiadomo, że będą sprzedawane w formie kitu do samodzielnego "składania". Będą oferowane bez silnika. Prawdopodobnie jednak będzie wyglądał tak samo jak te dzisiejsze.
Nie spodziewałbym bym się aby to wpłynęło na spadek cen oryginalnych. Jeśli już to wzrost, gdyż to wywoła zainteresowanie marką i większy popyt na oryginalne.
Tak czy inaczej Refurbished DeLoreans nie będą więcej dostępne i Houston przestało przyjmować zamówienia. Jedno z ostatnich zamówień przyjęli kilka dni temu... Coś dla Czarza, zamówiony teraz Refurbished D ma być odebrany około kwietnia 2008! Więc nie będziesz czekał tak bardzo długo ;)
_________________
James
DeLorean VIN 6149, 2418, 3633, 5030, 17086
WL 33188
 
     
dmc_212 


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 117
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2007-08-04, 23:05   

a ja myśle, że mogłyby pójść w góre ceny
ja jestem za jeśli nowe D wyglądały by jak ten oryginalny, a w środku mogłyby być nawet najnowsze technologie

pozdrawiam
 
     
James 
Właściciel DMC-12



Wiek: 48
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 371
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2007-08-05, 01:45   

Ja z komentarzem do info na stronie numer 1 z listy powyżej...
skąd się wzięła ta suma $42,500? Takie marzenia, czy nadzieje?
Cytat z jednej ze stron:
What this means to you: A $25K restoration is one thing, but it could cost you up to 10 times that amount to join the DeLorean faction with a new, hand-built car.

Tłumaczenie:
Co to oznacza dla ciebie: Odrestaurowanie za $25000 to jedna rzecz, ale może cię kosztować 10 razy tyle aby przyłączyć do grupy DeLoreanowców z nowym, ręcznie robionym samochodem.
Problemy z angielskim? ;)

Cytat z innej strony:
Currently, a completely restored model sells for $42,500. That price will go up next year when the company offers all new models, Espy said.

Tłumaczenie:
Obecnie, kompletnie odrestaurowany samochód kosztuje $42,500. Ta cena zostanie podniesiona kiedy firma zacznie oferować nowe samochody, powiedział (James) Espy.
_________________
James
DeLorean VIN 6149, 2418, 3633, 5030, 17086
WL 33188
 
     
dmc_212 


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 117
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2007-08-05, 18:27   

Jak to Dru napisał w innym temacie (niewiem dlaczego nie od razu tutaj) pojawił się artykuł na onecie o powrocie deloreana. Wątpie by ktoś się wysilił by sprawdzić ile jest D, sądze, że wszedl na wikipedie (tam też to jest napisane, że jest ich pięć). Mnie cieszy jedno. Polskie media wspomniały wogóle coś na temat tej sprawy jaką jest wznowienie produkcji deloreanów, bo myślałem, że nigdzie nie będzie żadnej wzmianki.
 
     
McFly 


Wiek: 31
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 126
Skąd: SK
Wysłany: 2007-08-05, 23:00   

Samochód był produkowamy od 1981 do 1883 ciekawe. No nieważne ważne jest to jak te auto ma wygladac bo mam nadzieje że normalnie jak zwykłe DMC-12 no i jak sprawa z flakami auta.Odp ludzie. :george:
_________________
 
 
     
NML 

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-06, 12:58   

Mogliby wypuścić serię Deloreanów w liczbie może dwóch czy trzech tysięcy sztuk. Wszyscy miłośnicy jeszcze nie posiadających DMC 12(James - nic nie mów!!!) by na tym skorzystali. Byłyby może wtedy tańsze.
 
     
Wazzabii 


Wiek: 36
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 85
Skąd: Milton Keynes, UK
Wysłany: 2007-08-11, 12:38   

zeby wypuszczac je w takiej libczie trzeba by bylo otworzyc fabryke ;)
gdy popyt bedzie duzy, to zwieksza pewnie liczbe o kilka sztuk,
ale jak widac maja dobra strategie, bo trzymaja wysoko cene, a im raczej tylko o to chodzi, lepiej sprzedawac za $120k kilka sztuk, niz wiecej za mniej, bo cena zacznie spadac


co do flakow to jak na moje bank silnik bedzie nowszej generacji, bo 130KM z 2,8 litra to na dzisiejsze realia malo, dodadza tez pewnie abs, airbagi (choc to moze zmienic wnetrze :???: ) i sporo innej elektroniki

wazne zeby wygladu zewnetrznego nie zmieniali i pewnie tego nei zrobia bo nie bedzie to juz DeLorean...




p.s.

mam pytanie do Ciebie James, jak tam Twoje kontakty z DMC Huston? :roll: bo jak mnie pamiec nie myli to pisales ze za nimi nie przepadasz? Am I right? :roll:
_________________
Trust me, I'm engineer
 
     
James 
Właściciel DMC-12



Wiek: 48
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 371
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2007-08-11, 14:03   

Zgadza się, nie przepadam za DMC Houston i unikam z nimi wszelkich kontaktów.

Co do dodatków to nie masz co liczyć na ABS, poduszki i inne tego typu rzeczy. Po prostu tego nie będzie. Zrobienie dobrego ABSu to nie kwestia założenia pompy i elektroniki z innego samochodu. Coś takiego było by po prostu niebezpieczne. Z poduszkami jest tak samo.
_________________
James
DeLorean VIN 6149, 2418, 3633, 5030, 17086
WL 33188
 
     
dmc_212 


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 117
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2007-08-11, 14:50   

Pamiętacie to wnętrze



Może właśnie takie będzie dostępne w nowych deloreanach. Może ktoś wie więcej na temat "wnętrze w nowych D"
 
     
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2007-08-11, 22:48   

James Espy oświadczył, że DeLoreany mają być produkowane w takim stanie jak w roku 1982. Zmiany mogą być nieznaczne np. zmiana świateł... ale od razu przebudowa całej kabiny? Szczerze wątpię...

To są pierwsze kroki i może jak wszystko się rozkręci to stworzy się coś zupełnie nowego ;)
 
 
     
Wazzabii 


Wiek: 36
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 85
Skąd: Milton Keynes, UK
Wysłany: 2007-08-18, 09:19   

czyli po prostu wezma to co maja na polkach jeszcze z Belfastu, dorobia to co brakuje i bedzie "nowy" DeLorean?
_________________
Trust me, I'm engineer
 
     
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2007-08-18, 12:02   

Może nie tyle co " Nowy", co odświeżony ;)
 
 
     
NML 

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-23, 13:02   

http://www.dziennik.pl/De...ArticleId=57342
 
     
inosak 
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 497
Skąd: Opole
Wysłany: 2007-08-23, 13:49   

Cytat:
Na czym polegał fenomen DMC-12? Uznano go pierwszym produkowanym masowo autem z totalnie aluminiową karoserią. Właśnie dlatego wszystkie modele były srebrne. Wygląd zaprojektował Giorgetto Giugiaro. Auto miało podnoszone do góry drzwi. Sześciocylindrowy silnik 2.8 l od Lotusa dawał 180 KM.


Hmm... może dlatego "uznano", bo wcale z aluminium nie był? :lol: Ech...

Edit:
HA! Napisałem do nich... zmienili... i dali link do strony Dru :twisted:
_________________
Pozdrawiam, inosak
 
 
     
dmc_212 


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 117
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2007-08-23, 21:51   

Hehe
Dobrze, że napisałeś do nich Inosak :wink:
Hmmm silnik od Lotusa :roll:
szkoda, że tak późno z tą informacją
 
     
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2007-08-24, 01:59   

Chciałem sam do nich napisać o skorygowanie błędów, jednakże nie miałem czasu ;)

Dzięki również, że podałeś adres do mojej skromnej strony... wczoraj miałem razem 133 unikalnych wejść, jednego dnia :shock:
Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-08-24, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Del 
Moderator


Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2004
Posty: 857
Skąd: Krk
Wysłany: 2007-08-24, 09:10   

Ale dlaczego tam pisze, że miał 170KM? Wszyscy wiemy, że stantartowo montowali silnik 130KM...
Ostatnio zmieniony przez Del 2007-08-27, 11:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Adx 


Wiek: 35
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 812
Skąd: Z Nienacka
Wysłany: 2007-08-24, 09:17   

W galeri nadal (jest napisane)pisze o aluminiowej karoseri.
_________________
...Odkąd ciebie brak na nierdzewną stal spada gorzka łza....
Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-08-25, 15:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
inosak 
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 497
Skąd: Opole
Wysłany: 2007-08-24, 15:22   

Del napisał/a:
Ale dlaczego tam pisze, że miał 170KM? Wszyscy wiemy, że stantartowo montowali silnik 130KM...


Hmm...

Cytat:
John De Lorean miał początkowo wizję samochodu dającego coś około 200 koni mechanicznych, w końcu jednak ustalono, że samochód będzie posiadał 170konny silnik. Jednakże, surowe przepisy dotyczące emisji gazów w Stanach wymuszały zamontowanie takich urządzeń jak konwertory katalityczne zanim pojazd mógłby zostać wprowadzony na rynek amerykański. Chociaż nowe części sprawiły, że samochód mógł być sprzedawany w USA, spowodowały one również znaczny spadek mocy oddawanej, do około 130 koni mechanicznych. Utrata 40 koni mechanicznych mocy poważnie osłabiła działanie DMC-12, co w połączeniu z wymuszonymi zmianami w układzie zawieszenia samochodu sprawiło, że amerykańska wersja była uważana za niespełniającą oczekiwań. Literatura porównawcza De Loreanów podaje, że DMC-12 mógł osiągnąć 0-60 mph (0-96 km/h) w 8.8 s, co byłoby wynikiem dobrym jak na tamte czasy, ale magazyn Road & Track sklasyfikował samochód na 10.5 s. Jednakże, możliwym jest, że fabryczne testy działania maszyny były prowadzone z użyciem wersji europejskiej samochodu, z 170 konnym silnikiem.


No to 130KM czy 170KM? Wersja USA była popularniejsza?
_________________
Pozdrawiam, inosak
 
 
     
Dru 
Moderator



Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 266
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2007-08-26, 11:53   

Tak, w końcu DeLorean był głównie eksportowany na rynek Amerykański i z tego co przeczytałem, większość serwisów podaje zazwyczaj 130/129 km
Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-08-27, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
James 
Właściciel DMC-12



Wiek: 48
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 371
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2007-08-27, 08:19   

129km (kilometrów) to raczej nie ;) One na dłużej starczają ;) serio
Wersja USA miała moc nominalną 130KM, po skrzyni biegów na kołach zostaje 100KM. Daje to przyspieszenie 0-100km/h równo 8 sekund. Przyspieszenie mierzyłem sam akcelerometrem w swoim samochodzie. Przyspieszenie >10 sekund świadczy o poważnych problemach z silnikiem.
Wersja Europejska której wyprodukowano dosłownie KILKA sztuk (około 5) miała moc nominalna 152KM.
Wymieniana moc 170KM pojawiła się dopiero w następnej wersji silnika który został "troszkę" przerobiony - zmieniony wał na V6 dzięki czemu powstał 'even fire', w pełni elektroniczny zapłon, elektroniczny wtrysk. Taka wersja powstała jednak dopiero w latach '90.

Pozdro

Chodziło mi o konie mechaniczne, nie czepiaj się :P
_________________
James
DeLorean VIN 6149, 2418, 3633, 5030, 17086
WL 33188
Ostatnio zmieniony przez Dru 2007-08-27, 22:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
ZuzaMen 


Wiek: 45
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 20
Skąd: Bochnia Wiedeń
Wysłany: 2007-09-25, 14:01   

Zobaczcie co znalazłem w Wiedeńskiej gazecie :)

_________________
Pozdrawiam
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group